Här har ni...

....just nu garanterat världens gladaste Hanna!! Jag har idag fått nåt som betyder vansinnigt mycket för mej!! Vad undrar ni?? Jo det här!



Hade inte väntat mej det här idag när jag begav mej in till Falköping för att gå på en träff som veterinärerna ordnat. Hade inte tänkt att åka först eftersom den främst riktade sej till bönder som gick i byggnadstankar och dessutom så va det robotmjölkning dom skulle tala om. Vilket gjorde att de kändes så där intressant för min del. Men efter att fått samtal från tre av veterinärerna så kunde jag inte säga nej utan tackade jag till att komma. Och nu fattar jag ju varför....

Blev superpaff när det va mitt namn som ropades upp. Satt typ längst bak och hör ju att dom säger mitt namn men hjärnan kopplade inte först. När jag ser att alla vänder sej om börjar titta på mej utbrister jag ett väldigt förvirrat JAG??? När alla börjar skratta åt kommentarerna trillar polleten ner att det faktiskt va mej dom menade... WOW!! Fick gå fram och ta emot den här plaketten, ett diplom och en superstor vandringspokal! Va nog lite chockad för det enda jag lyckades få fram va "ni är ju inte veti´a!! Vilket utlöste ytterligare skratt och en varm applåd som jag lovar värmde ända in i hjärtat....

Det här är sjukt stort för mej ska ni veta... Att lite beröm och uppskattning kan betyda så mkt! Och alla fina bönder som kom fram efteråt och gratulerade =) Åh jag är så himla glad!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst går det lite lättare att jobba nu?

Det är garanterat välförtjänt!! Grattis!!!

2011-02-15 @ 21:45:49
Postat av: Olof

Visst går det lite lättare att jobba nu?

Det är garanterat välförtjänt!! Grattis!!!

2011-02-15 @ 21:46:29
Postat av: Johan

EN RIKTIG STOR GRATTIS TILL DIG

2011-02-15 @ 22:48:56
Postat av: ders

2011-02-16 @ 09:02:43
Postat av: Lantisen

GRATTIS!!!

Vad jag kan förstå så har du ett riktigt "djuröga" och det visar sig när man slipper ha veterinärer hos sig var och varannan dag,men när de väl är hos dig så ser de vad du uträttar,sånt ska belönas.

Jag anser att kontroller av djur ska kunna ske när som helst,de ska ha ett sånt bra liv att man inte behöver "städa innan" kontroll,jag tror man sover bättre då,visst kan det stöka till sig ibland,saker går sönder,men har man bra ordning i det stora hela blir inte katastrofen så stor.

Än en gång grattis!

2011-02-16 @ 09:16:52
Postat av: Marina

Hej.

Ville bara säga...STORT grattis.

Postat av: Birgitta

GRATTIS!



Kul med uppskattning. Något att titta på när det känns jobbigt och motigt.

Hur går det med skidträningen? Lycka till i Vasaloppet.

2011-02-16 @ 10:36:39
Postat av: Christian

Gratulerar ! :-)

2011-02-16 @ 11:08:04
URL: http://www.c-andersson.se
Postat av: Elin G

grattis! vilken fin utmärkelse :)

2011-02-16 @ 16:43:31
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: Lars

Grattis, Hanna.Du är värd all upps¨kattning,som

du kan få

2011-02-16 @ 16:57:19
Postat av: Tobias

Grattis!!!

2011-02-16 @ 17:03:41
Postat av: rikardoo

Tusen Grattis Hannah!

2011-02-16 @ 22:00:35
URL: http://rikardooslivmedlchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0