Söndagskväll...

Verkar som vi får en kylig natt även inatt, imorse när jag knallade ut stod mätaren på minus 22grader. Och inte va de varmare här inne, hela 14grader! Vilket iof är de högsta på flera dar. Igår hade jag 12grader här inne och 10grader morgonen före det. Mitt hus gillar verkligen inte kylan!

Passade på att titta på reprisen av melodifestivalen när jag åt frukost idag. Bästa bidraget igår enligt mej kom ju sist!! Och jag begriper det inte?? Funkar inte ballader iår?? Jag fick rysningar över hela kroppen!! Vilken röst och vilken låt! Vacker och stilrent nummer med passande effekter =) Jag hade verkligen velat ha med den i finalen! Fördelen är ju att nu behöver jag ju inte vänta till finalen för att kunna lyssna på låten igen =) Men coolt med the playtones i final tycker jag!

Här har det varit strålande solsken idag och med mindre än en vecka kvar till tjejvasan så va jag bara tvunga att ge mej ut på skidorna en sväng. Va lite för bekväm för att bege mej in till falköping och dom fina spår där inne utan blev en timmes åkande här hemma istället. Grannen va här för ett tag sen med sin snöskoter och en sån där mojäng som gör skidspår. LYX! Tyvärr hade dom blåst igen på sina ställen men det gav ju bara lite extra träning =) Tuva va givetvis med och sprang, försökte spåra hararna som varit och sprungit i snön vilket slutade med att de kom tillbaka en dyig tuva! Snön blev alldeles svart när hon började rulla sej för att bli av med skiten. Det luriga va när hon sprang framför mej i spåret och helt plötsligt slängde sej på backen för att börja rulla runt på spåren. Då gällde det att få stopp på skidorna =) Även pappa har skaffat sej ett par skidor så idag fick jag sällskap av honom med =)

Ja nu är det inte länge kvar, på fredag bär det iväg till Mora =)

Kommentarer
Postat av: Lasse

Lycka till med vasaloppet

2011-02-21 @ 17:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0