vinterdag

Avrundar kvällen med lite ballerina kex och mjölk!! Inte dumt alls =)

Försökte mej på att göra ett eget lite skidspår idag på ena vallen här hemma, va sååå där smidigt. Ibland så sa det plopp så försvann jag ner i snön och ibland flög jag fram som bara den där de inte va lika mkt snö. Solen sken och det va alldeles lagom kallt. Tuva va givetvis med och hade fullt upp med att nosa i alla harspår som fanns över hela åkern. Undrar vem som fick mest motion av oss egentligen. Inbillade mej själv att det nog skulle gå lite smidigare de andra varven när jag hade nåt som kundr likna ett spår att åka i, men insåg rätt snabbt att nån liten hönapöna även hade sprungit och spårat i dom.... =)





Sånna här dar önskar jag vintern aldrig tog slut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0