skidor och motvind = bra träning?

ojojoj, nu är jag helt slut!! =) Har tillbringat kvällen tillsammans med skidorna och kraftig motvind, va riktigt slitit att åka det sista. Men gud så skööönt!! Kroppen är tömd på precis all energi som fanns och det ända jag orkar känna är en fullständig lycka och tillfredställelse. Finns nog inge bättre sätt att tömma kroppen och skallen på en massa skit!! =) Hade lovat mej själv att det denna kväll skulle bli 4varv på eljjusslingan uppe på mösseberg men under  tredje varvet började det svartna framför ögonen så jag fegade ur sista varvet. Va ensam i spåren ikväll och ville i chansa med all bli liggande nånstans i den kalla blåsten. Men nästa gång ska de banne mej bli ett varv till!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så därför ska nu och jag och resterna av det som är kvar av kroppen sträcka ut oss ordentligt i sängen och hoppas på att det lätt att skutta upp till korna imonbitti... =) 

Kramar på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0