Skidväder, hela dan

Vilken härlig vinterdag det har varit idag!!!! Det har skrikit i "skidåkartarmen" hela dan!!! Va iväg och åkte en sväng igårkväll, älskar verkligen knarret som blir under skidorna när man stakar fram =) Och hur mycket piggare man blir! Har haft en mega energi idag =) Men tyvärr kom jag aldrig iväg ikväll som jag hade planerat och längtat efter hela långa dan.... Men det blir så ibland. Klockan va alldeles för sen innan jag va klar med allt ikväll... Tur det kommer fler kvällar! Är ju inte alls långt kvar till tjejvasan nu, bara en ynka månad!!

Idag har vi hållt på och flyttat om bland kalvarna och gjort rent, imon tänkte jag de skulle bli kornas tur. Har en del sinkor som nu ska få flytta upp i nya lagårn som ska kalva sista halvan i februari så hinner dom nog känna sej hemma innan de kalvar!

Dessutom har jag haft två fotografer på besök hela eftermiddagen som fotat runt i lagårn. Ska bli grymt spännande och se dom bilderna sen =)

Min bror lär nog slå ihjäl mej om han får syn på den här bilden men kan bara inte låta bli =) Är imponerad av hans nya njutaavfrukostpossion!!



Nu laddar vi batterierna för ytterligare en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0