stolt!

När det mesta känns skit brukar jag försöka tänka att nu kan det bara bli bättre och så har det faktiskt blivit denna helg! Kände mej skitnere i fredags, jätte trött och sliten. Men efter den jobbiga skidturen vände det. På lördagen blev det en runda på stan med världens bästa Carro!! Vi har inte träffats på över ett år så ni kan ju själva räkna ut hur mycket vi hade att prata om! I våra väldar existerar typ två saker, kor och grisar. Vilket innebär att dom stora ämnena när vi träffas är, kor och grisar!! Skadade??? Vi va på en pizzeria som nog gjorde världens godaste pan pizzor!! Lovar att det blir fler besök där!! =)

Lättare till sinnes och i hjärtat efter att få ha pratat ut riktigt ordentligt så flöt allt plötsligt på...

Så om inte det skulle vara nog så nåddes mina ögon idag av en underbar nyhet till, fick ett mms av min vän rickard med en bild på deras lilleman som föddes i lördags!! Men eftersom jag är den jag är så blev inte det första jag svarade grattis utan, jag sa ju att den skulle titta ut snart!! Lite som om det faktiskt va min förtjänst! HAHA =) hur som så har jag dessutom nu utsett mej själv till plastmoster! Både Rickard och Emilie är betyder mycket för mej så därför känner jag mej lite som en minilåtsats syster =)

Så nu ska en stolt plastmoster tacka för sej och avsluta denna helg med ett god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0