Tuvabusan....

Nu är jag tillbaka!! Har varit några riktigt långa dagar med sena kvällar... Men idag har jag varit ledig hela långa dan =) Jag är bara ute och far ju! Men har varit en riktigt intressant dag även idag. Har varit nere i Jönköping där LRF och Svensk mjölk har anordnat årets omgång av mjölkföretagardagen. Ett evenemang som detta året samlat över 600mjölkbönder!!!!! Så himla kul=)  Intressanta föreläsare och en massa prat med mina "kollegor", helt enkelt en lyckad dag!

Idag blir min lilla hönapöna hela 3år!!!



Tänk att hon har varit så här liten....







Hon är det bästa som hänt mej!! Min lilla Tuvabusa....

Kommentarer
Postat av: Malin & Minja

Grattis i efterskott till fina Tuva (Explicit Reason To Live?)! Hoppas hon fick något riktigt smarrigt! Hoppas att allt fungerar bra med din nya ladugård nu med! Kanonfin blev den och kossorna ser ut att trivas som fisken i vattnet!

Kram

2011-01-20 @ 08:43:06
URL: http://willtoplease.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0