Reason to live

En riktig riktig riktig bajs dag fick till sist ett rätt så bra slut tack vare Gunilla på semex som varit på besök ikväll. Två härliga timmar med bara ko-nörd-snack! =) Halv nio som först kom hon iväg härifrån....

Det har varit en riktigt rutten dag, jag har varit så ledsen, arg och besviken!! Men vågar inte skriva om det nu för då deppar jag väl ihop igen.... Bättre att fokusera på det som är roligt =) Men en liten ledtråd, ett ord på tre bokstäver som börjar på s och slutar på c.

Nog om det, som sagt så blev ju lilla skruttungen här tre år igår och hon är faktiskt döpt efter världens bästa låt EVER!!! Som dessutom sjungs av mina absoluta favoriter - KISS! Hela hennes kull är döpt efter just låtar av kiss =) Men om jag får säga det själv så drog jag helt klart vinstlotten! Iof så tror jag att Tuvas syskons mattar och hussar tycker samma sak....

Hon är Reason to live!

Åh! Tekniken krånglar men här kommen en länk iaf för er som är nyfikna på världens bästa låt ever =)

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

Jag lider med dig! Här har du satsat på ett bygge för många miljoner och får sedan utrustning från SAC som inte fungerar! Det är naturligtvis både dummt av mig och för sent att säga att du skulle valt DE LAVAL i stället men kanske det ligger något i det. Hoppas du får ordning på grejerna,

GE DIG INTE FÖRRÄN ALLT FUNGERAR !!!!

2011-01-21 @ 16:44:08
Postat av: Anonym

Bara för att man väljer De Laval så kan jag garantera dig Gotlänning att det inte är säkert att det fungerar!

Mvh En drabbad

2011-01-23 @ 18:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0