Hej hopp!

Ikväll trotsade jag och syster det tråkiga regnet för att åka lite skidor =)



Det va kanske inte lika härligt väder som när jag åkte igårkväll men en liten runda blev det iallafall! Får passa på att åka på kvällarna efter lagårn för dagarna råkar ju alltid va fullpackade av saker som måste göras =) Hände en liten dum grej när jag åkte ikväll men det tar vi imon.... 

Fick tillökning i lagårn för en liten stund sen, har värmt lite råmjölk som jag haft i frysen och tänkte bege mej ut för o ge den lille krabaten lite mat. Mamman har läkt ut det mesta av sin råmjölk så den lär väl inte vara så bra, är ju viktigt att kalven får råmjölk av bra kvalite så den får en bra start =)

Kram Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0