Fredagsstök!

Nu har jag inget att skylla på längre, har äntligen fått tummen ur och röjt upp här inne! Jag är nog mästarnas mästare när det gäller att hitta på roligare och viktigare saker än att städa! Men nu va alla min argument slut och dessutom så har det regnat massor här så det va bara att sätta igång... Diskmaskinen brummar, tvätten är inlagd i garderoberna, bråten undanplockad och hela huset är nu dammsuget =) Duktig Hanna!

Det går ju rätt bra när man väl kommer igång!!

Lär ju va roligare att komma in från lagårn ikväll när det luktar, nystädat, rent och fräscht! =)

Nu är det bara en vecka kvar till midsommar! Är ju inte de minsta klokt egentligen?! Hörde nånstans att tiden bara går fortare ju äldre man blir och jag tycker jag redan känner av det! Mamma mia! Men för första gången på typ 5-6år ska jag fira midsommar! Om nu allt går som planerat.... vågar knappt hoppas riktigt. Som ni vet så kan ju det mesta hända när man jobbar med sånna här filurer =)



Som för övrigt kallar på mej nu! Dax för kvällspasset!



Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej, Hanna. Lika duktig som alltid.

Kan tänka mig, att det luktar gott i huset.

Hoppas att ,du får en fin midsommar.

Kram Lasse

2011-06-17 @ 19:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0