Kanon lördag!

Åh vilken helg jag har haft!!! Har varit ledig från hela tre mjölkpass!! Guud va mina underbara föräldrar skämmer bort mej!! Igår va jag iväg på bröllop! Så vackert!  Vi va vid ett gammalt gravkapell ute på kållands ö... Utsikten därifrån va verkligen magiskt vacker! Bättre ställe att gifta sej på får man nog leta efter... Väldigt enkel och fin vigsel!

På kvällen hade jag planerat att bara slappa, springa en runda med hunden och sen bara njuta av lite egentid.... Men så blev det inte, eller jo på sätt vis! Hade en vansinnigt rolig kväll med några nya vänner! Agerade fyllechaffis åt en kompis och hans kompisar! Olstorp va anhalten där Rydell & Quick va kvällens dragplåster.... Och vilket DRAG!! Omöjligt att stå still!!! Hemma halv fyra inatt och ska nu göra ett försök att komma i rätt dygnsrytm igen....

Hoppas ni haft en underbar helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0