Nostalgi

Har nu landat i soffan och tittar på c/o Segemyhr, haha vilken nostalgi =) Men får bli tidigt i säng för min del, va på bio igårkväll tillsammans med två kompisar och såg The pirates of Carribian. Grymt bra film! Va dock lite öm i baken efter nästan 2,5timme i biostolen  :P

Pappa är nu snart klar med klar med min trapp till kontoret i lagårn, åh så bra det blir!!





Bara själva trappen kvar =)

Igår va det soligt och fint här, passade på att gå med röjsågen hela dan så nu är det riktigt tjusigt här på gårn... Men idag har de kommit en himlans massa regn så då passade de ju ypperligt att sätta sej med bokföringen och komma ikapp med det...

Så nu är vi i fas till kommande vecka! =)

Hoppas ni alla haft en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,Hanna. Det ser ut som du,har det bra nu.

Snart trappa, och fint på gården.

Även den tråkiga bokföringen snart klar.

Det var nog därför regnet kom,så du kunde ta kontorsjobb.

Hoppas du får en fin midsommar.

Kram Lasse

2011-06-20 @ 16:28:30
Postat av: ROBIN HOOD

Åh jag älskar c/o cegemyhr, har två boxar med alla säsonger så jag har dubbla x) har pressat den seiren sen jag var liten vilken är din favoritsäsong? :D

2011-07-24 @ 22:03:03
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0