oväntat besök

Ikväll fick jag besök i gropen =) Min fd service man och vän som nu har övergett mej och gått till den röda sidan, Lely! Men kul med ett litet besök så här mitt i veckan =) Så fick jag ju chans att retas lite också!



Om någon skulle ta och bläddra igenom mitt kamera album på mobilen skulle den inse att den är full av bilder på kor!!! Konstigt va?  =) Men jag kan bara inte låta bli!!! Dom är ju så fina! Här kommer en liten sötnos som dricker mjölk... Han har en liten egen stil när han dricker, han stoppar nämligen ut tungan på sidan!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vilken sötnos!Kalven alltså! ;)

2011-03-17 @ 20:51:03
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0