Söndagmorgon =

slappmorgon!! En sen frukost i soffan tillsammans med damernas skidskyttestaffet... Inte varje morgon man softar så här! Låg kvar i sängen till klockan 10 idag! Så skönt!

Va även ledig från lagårn igårkväll så kvällen tillbringades tillsammans med goda vänner i Eksjö. Fick äntligen träffa lille Wilhelm som nu redan hunnit bli en månad och lite till! Vilket litet charmtroll! Jag har ju lite bebisskräck men jag tror han hjälpte mej att bota den lite igår iallafall =) Han somnade så gott i mitt knä =)

Självklart tittade vi ju på schlagerfinalen också! Det blev ju inte våran favorit som vann... Vi höll våra tummar för Nicke Borg men nähä inte de. Så nu återstår det väl bara att se hur lillgossen klarar sej i Tyskland. Ärligt talat så bryr jag mej inte ett dugg om den stora europafinalen, tycker den svenska uttagningen är den roligaste. Tycker det blir lite tråkigt att Mr Björkman fokuserar så mycket på europafinalen. Man blir ju aldrig klok på den ändå!

Nu ska jag ta och knalla ut till mina kor en sväng och kolla läget innan jag tar tag mitt liv och börjar röja upp här inne!

Morsning korsning! =)

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,Hanna. Vad skönt att du fick lite sovmorgon.

Det behövde du nog för att ladda

om.Hoppas du får en bra fortsåttning på veckan.

2011-03-14 @ 17:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0