stillsittardag

Den här dagen har gått i ekonomins tecken.... Momsen har blivit ifylld och inskickad och räkningar har betalts. Det är ett evigt pysslande det där, sååå tråkigt men samtidigt så VIKTIGT! Och faktiskt ganska så intressant. Jag har verkligen en jättebra hjälp av min redovisningskonsult som ställer upp och hjälper mej när jag kör fast och får frågor!

Har suttit och titta på 112-på liv och död, lite av mitt favvoprogram just nu, vilka fantastiska människor det finns! Jag är så imponerad av alla ambulanssjukvårdare, brandmän och poliser. Tycker det är jättespännande att få följa deras vardag, veti katten om jag skulle klara av det dom gör!

Nu ska jag ta och kila ut igen, har en nyfödd kalv som ska få lite råmjölk tänkte jag. Brukar alltid se till att dom får i sej första råmjölken tidigt och då är det enklast att mata dom själv så får dom dricka på mamman lite senare...


Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,Hanna. Jag tycker att du är fantastisk,

som kan hålla på hela dagarna.

Så jag tror nog att du kan känna dig stolt,

över vad du kan.

2011-03-10 @ 16:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0