Kontrollerad

och GODKÄND!! YES! Alltid lika skönt =) Har haft den årliga salmonellakontrollen och den gick galant, fanns inget att anmärka på sa han =) Även att man vet att allt är i sin ordning så blir jag ändå lite nervös, alltid lite pirrigt att bli granskad så där av nån annan... Men vad gör man inte för att förebygga salmonella så mkt man kan?! Är absolut inget jag vill bli drabbad av och då är det inte så dumt att de kommer en tredje part som är kunnig, insatt och ser saker med andra ögon än jag.

Här var de minusgrader imorse när jag skulle ut, tur för mej att jag inte packat undan mössa och raggsockar för det gick allt åt imorse! BRR!! Hoppas på en liten behagligare temperatur imon ja.

Nu måste jag ut till kossorna och kolla läget, hoppas det finns en nyfödd kalv där ute nu!!!

Kram Hanna


Kommentarer
Postat av: Lasse

Grattis, Hanna. Förstår att det är skönt att

allt är i sin ordning.

Kram Lasse

2011-05-05 @ 18:40:51
Postat av: Tobias

Grattis :)

2011-05-05 @ 19:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0