Nära till tårar...

Jag blir så himla varm i hjärtat när jag kommer in här och läser era kommentarer! Fick en häromkvällen som berörde mej lite extra och tänker faktiskt putsa mitt lilla ego genom att publicera den här! ;)

othilia om Framtidstankar:
Hej! Har läst din blogg ett tag nu och tycker ni lantbrukare är helt otroliga, ni har så mycket kunskap om djur och natur, ser verkligen upp till dig som verkligen har utvecklat, sliter och kämpar och är så otroligt positiv. Sen är det så kul och föja dig som bonde genom din blogg så man utifrån får se verkligheten på en gård. Är 21 år gammal och har jobbat ett år nu på en stor mjölkgård. Intresset fick jag faktiskt när jag såg dig på bonde söker fru. Jag hade ingen utbildning visste ingeting sen började jag hjälpa till på två gårdar för att lära mig allt verkligen från början och nu idag jobbar jag på en gård och det är det bästa som hänt faktiskt. Tack hanna för den insperation du ger! Kram!


Det är nästan så att tårarna kommer ska ni veta! Jag uträttar inga stordåd, är i mina ögon bara en helt vanlig, kanske lite tråkig tjej som råkar vara tokig i kor och att då få höra/läsa att jag faktistk kan inspirera andra är så ofattbart stort så ni anar inte!!!! Det ger så mycket tillbaka att kunna stötta/pusha andra...

Tack för att ni finns och stöttar!! Kramar

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,Hanna. Du kan ta åt dig av, allt beröm du får.

Tror att det är många som tycker ,att det du gör

är väldigt stort, Kan du sedan inspirera andra

så år ,återväxten i svenska lantbruket räddat.

Kram Lasse

2011-05-15 @ 17:53:20
Postat av: Olof

Nu fick jag med en tår i ögat:) Kör hårt bruden!!! :D

2011-05-17 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0