Traktorpulling o kameler

Regnet som öser ner ute nu gör mej sömnig! Sitter på mitt kontor i lagårn och spanar ut över korna samtidigt som jag försöker jobba undan lite pappersjobb... Lär inte hinna med det nu i veckan som kommer ändå... Har tusen saker att få ordning på till 1a skörden som närmar sej med stormsteg =)

Har haft en helt fantastisk helg! Mina föräldrar sparkade ut mej från gården och har i fyra mjölkpass hållt ställningarna här hemma... På fredagkvällen åkte jag och mina syskon till lidköping för att spana in traktorpullingen. Har ni aldrig varit på nån så måste ni bara gå!! Så himlans ballt!! Speciellt när klassen för trimmade traktorer ska köra!! WOW!!! När dom vrååålar fram över banan skakar hela marken och kroppen bara vibrerar, så coolt!!

Sen så igår lastade jag och brorsan in oss i bilen och for mot den kungliga huvudstaden stockholm för att gå på maskinmässa, trötta ben och rumpor 80mil senare tyckte det va skönt att få dampa ner i sängen sen... alltid lika spännande att passera stockholm, man vet aldrig vad man får se =) Den här gången blev det både globen och KAMELER!! Vi trodde inte våra ögon först när vi såg att det gick kameler precis jämte motorvägen! Men när vi senare såg cirkustältet längre in så föll bitarna på plats =)

Men idag är allt som vanligt, förutom att jag känner mej mycket piggare!!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,Hanna. Vad mysigt med kontor lagårn.

Det var skönt att du kunde få en ledig helg,

bra uppladdning innan det är dax att skörda.

Vad for tiden går.

Kram Lasse

2011-05-23 @ 08:11:24
Postat av: Sanna

Du har så rätt Hanna! Helgen har varit toppen! Du verkar inte ha haft en sämre!

KRAM

2011-05-23 @ 09:34:12
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0