Ohoj!!!

Dax för en liten update, eller va tycker ni :-)

Håller på att packa för fullt för imon bär det iväg till dalarna! På lördag är det dagen D, tjejvasan! Känner både en stor längtan, spänning men också ångest.... Hur ska det egentligen gå? Skadade min stackars svanskota för några veckor sen och den har inte velat läka så snabbt som jag har hoppats på. Men jag har gett mej fanken på att de ska gå iallafall!! Har inte alls kunnat åka mycket skidor så blir till och ta fram all envishet jag har :-)

Har varit full fart hela veckan, mycket som ska fixas och grejas innan man ska iväg. Hoppas jag har fått hyfsat ordning på allt så det underlättar så mycket som möjligt för farsan, brorsan och drängen som får hålla ställningarna när inte jag är hemma.

Meeeen det värsta som alltid blir att va ifrån min lilla hönapöna! Att man kan va så fäst vid sin hund ;-)



Vilket härligt vårväder det har varit idag!! Känns lite konstigt att de kommer finnas snö där jag befinner mej i helgen, med det är ju kanske en förutsättning för att kunna åka skidor :-P Ska hur som bli hur skönt som helst och komma iväg en sväng!

Men nu är det nog bäst att tänka på refrängen, hade lovat mej själv att komma i säng tidigt, som vanligt går det sådär.... Slutar med en bild på min gosiga skrållan som även hon uppskattar kalvarnas kraftfoder




Kommentarer
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Lycka till Hanna, fixar du galant! :)

Kram!

2012-02-24 @ 09:07:44
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Birgitta A

Lycka till!

Kör inte slut på dig bara,lyssna på kroppen så går det säkert bra.



2012-02-24 @ 10:45:21
Postat av: Lasse

Lycka till, tror att du fixar det , ha en fin helg.

Kram Lasse

2012-02-24 @ 16:42:26
Postat av: Jonas

Du kommer långt på din envishet, lycka till :)

2012-02-24 @ 21:20:11
Postat av: JD

Lycka till:-)

2012-02-24 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0