Slutspurt!

Att nu är det hetsigt här! Vi har kommit fram till slutspurten på vårat lagårdsbygge och går allt som jag vill så kommer det mjölkas kor där nästa vecka!! =) Men än är det mycket kvar att greja med.....

Och när jag inte jobbar så drömmer jag att jag jobbar för fullt i mitt nya stall, det konstiga är att det i drömmarna inte ens påminner om min lagård. Visst är det helt sjukt va knäppt man kan drömma?? Men jag hoppas verkligheten kommer överträffa drömmarna för annars vill jag inte va med ;P

Har ägnat kvällen åt pappersarbete, försöker planera djurflödet de närmaste månaderna och även planera för hur jag ska gruppera korna nästa vecka. Skönt och slippa tänka på det samma dag som vi ska flytta in dom.

Det kom ett paket hit idag med nya transpondrar från sac, det visar sej att dom jag fått tidigare och nu programerat in i datasystemet är fel och att jag nu måste göra om allting. Kul kul, NOT! Men tur för dom att jag inte hängt på dom på korna än för då hade Hanna blivit minst sagt putt ;)

Nu överger jag soffan för sängen, gonatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0