Attans också!

Fick höra den tråkiga nyheten på radiosporten ikväll, ingen Christian Olsson i detta friirdotts EM. =( Jag höll tummarna in i det sista på att han skulle känna sej frisk och hel nog för att ställa upp och tävla men icke då... Men ändå kan jag inte låta bli att bli imponerad, det måste ju ändå va ett svårt beslut och ta. Att överväga om han är hel nog efter alla skador han haft de senaste åren, och visst förstår man honom. Det måste krävas (inbillar jag mej iaf) en vilja av stål för att orka ta sej tillbaks till toppen när man dessutom drabbas av nya bakslag under resans gång.

Men det är ju precis så livet är oavsett om man är elit idrottare, läkare, brandman eller sjuksköterska. Livet går upp och ner, en del dar flyter bara på medans vissa dar tar det tvärstopp!

Hur som så hoppas iallfall jag på en riktig skräll för Sverige under stundande EM, kanske kan Linus Törnberg stå för den?! Eller vad tror ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0