Gonatt!!

Sitter och tuggar i mej min kvällsmacka medans hundarna ligger vid mina fötter och den gamle skutten har redan börjat snarka =) Tänkte passa på att skriva några rader om min dag....

Den började med att en vääääldigt trött Hanna bosktavligt talat (nästan iaf) rullade ur sängen vid 5, blev alldeles för sent för mej igårkväll kröp inte till kojs förräns framåt halv ett :/ Men av nån anledning så brukar man ju piggna till rätt snabbt bara man kommet ut får i sej lite frisk härlig morgon luft och börjar jobba. Knepet är att aldrig sitta still för då trillar ögonen ihop på studs!!!

Under dagen va jag även tvungen att hinna in till min revisor en sväng, och nu till de lite pinsamma, okej det JÄTTE PINSAMMA!! När jag satt där hos honom och han letade lite i sin dator efter några siffror så händer det som inte får hända, under några sekunder, ja de va nog t.o.m minuter så SOMNAR JAG! Sååå jääla piiinsamt som Ronny & Ragge skulle sagt. =)

Därför är det nog bäst att jag beger mej vidare mot sängen!!!  pssst, ni berättar inte för nån va?? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0