Otillräcklig!!

Precis så känner jag mej rätt ofta nu för tida... Otillräcklig. Det är väl nåt dom flesta känner igen sej vid?! Oftast brukar jag va rätt bra på att inte stressa upp mej själv men nu går det väl lite si sådär på just den fronten. Min ATT GÖRA lista blir snarare längre för var dag än att den krymper. Den fylls på hela tiden med saker som måste fixas, lagas, kollas upp, saker som ska beställas, djur som ska flyttas hit och dit... men hur mycket jag än jobbar och sliter så känns de för tillfället som att jag inte kommer nånvart!! Ibland vet jag knappt vilken ände jag ska börja i känns det som... Dessutom hinner ja inte med mina underbara vänner!

Det är sååååå frustrerande!!!!!!!!!

Dagen bara försvinner ju!! Upplever ni samma sak?? Vad brukar ni göra åt det i sånna fall??

Nu ska jag strax bege mej ut till lagårn igen och försöka bli klar för kvällen nån gång, jag och tuva har varit uppe hos mamsen en snabbis och fått våfflor till kvällsmat! *mums* Tror hon kände på sej hur hennes dotters kylskåp ekar tomt just nu.... Inte ens handla mat hinner jag med....



 


Kommentarer
Postat av: Johan

Ditt kylskåp lignar mitt. Men du är mera duktg en mig. Tänk om jag var kika du´ktig när jag var i din åldet. DU ÄR SÅ DUKTIG så jag vet inte vad

2010-08-01 @ 00:35:35
Postat av: pj

vet precis hur det är. men det är bara att köra på och ta dag för dag

2010-08-01 @ 02:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0