Tack snälla rara mamma!!

Har jag berättat att jag har världens bästa mamma?? Om inte så vet ni det nu!!=)

Gissa vad som stod i ugnen för att hålla sej varma när jag kom in vid tio tiden igårkväll??! Underbara härliga goda våfflor!! Jag fick en härlig kvällsmat och mamma en STOR kram! Vi är nog lite av en våffel familj, blir nog iallfall minst en gång i månaden att vi äter det. Så har de varit sen vi var små. Perfekt för mamma att göra en smet innan vi gick till ladugården på eftermiddagen, och när vi kom in hunriga på kvällen var de bara att ta fram järnet och sätta igång! För några år sen fick jag själv ett våggeljärn i present av MR Valter Jonsson (tack Valter! om du av någon händelse skulle läsa det här) och det har använts flitigt hos mej sen dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0