Pressad & stressad!

Hört det förr kanske?? Självförvållat visserligen men lika jobbigt för det! Har 1000000000000saker som MÅSTE va klart till fredag! Inte bra alla gånger att va ett kontrollfreak, pedant, arbetsnarkoman, överseriös, hispig och ambitiös ;) Men det ska gå! På nåt sätt måste det gå!

Och som vanligt blir det bloggen som kommer bli lidanade.... Hoppas ni har överseende med mej?? :)

Va förresten hos Johanna på salong Diva i Skövde härom dan och la in ljusfärg... Inge mer blekning för min del, det här va minst 100 gånger bättre! Har nu samma härliga ljusa färg som när jag va typ fem :) Tummen upp för ljusfärg!!!!! Bild kommer så fort jag hinner....

Nu måste jag springa vidare! Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej.Hanna. Det är klart att vi förstår, att du inte hinner allt.

Men vi finns kvar och väntar troget, tills du hinner med oss.

kramar Lasse

2011-08-07 @ 08:23:45
Postat av: moster

Ta det lugnt flicka lilla. Det blir bra men lite vila i bland gör susen. Skall bli kul att se när det blir klart. Kram Moster Christina och familjen

2011-08-15 @ 12:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0