Snart fredag!

Varför måste tiden gå så fort? Redan torsdagkväll och fortfarande ingen snö... Nio dagar kvar till jul och ingen snö. Tomten jag vill ha en RIKTIG jul! Men för att se det ur den ljusa sidan, än så länge har ju han där uppe åtta dar på sej att åtgärda problemet :)

Va de fler än jag som höll på att få byta underkläder igår?? Igårmorse när jag precis hade intagit plats i soffan för att äta frukost inbillar jag mej att de blinkar till, hinner knappt tänka tanken "de va nog adventsljusstaken" innan det smäller till så jag flyger upp o nästan slår huvudet i taket!! Åska i december, hallå eller?? Men blev inte mer än en rejäl smäll.

Hann med en snabbis till ica ikväll, jag hatar verkligen att handla mat på dan o trängas med allt folk, mycket skönare o lugnare på kvällen innan stängning... Nu ska jag väl klara mej ett tag till! :)

Kram Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0