Myror i baken

Sitter och tittar på bygglov och blir både rädd och tacksam på samma gång. Fattar inte hur en del människor kan med!!! Förstöra andras liv på det där sättet.... Usch och FY!!! Samtidigt är jag både glad och tacksam att "mina" snickare har varit så bra! Är supernöjd! Tänker aldrig anlita några andra... Jag har dom att tacka för så mycket =)
Undrar hur illa det är med mina vattenskador i huset. Tror jag har på tre-fyra olika ställen!! Hoppas innerligt att det inte är för illa...

Har suttit på föreläsning hela dan idag, va faktiskt en hel del intressant =) Men kroppen blir verkligen helt tokig av att sitta still så mycket!! Va riktigt skönt att få komma hem och mjölka på kvällen sen... Även att jag blev "gör sen" (som västgötar säger) för fars gubben hade missat att starta tvättmaskinen med juverdukarna. Men men det blev ju klart till slut ändå =)

Får lite förfrågningar nu från alla håll och kanter och såg att jag även fått den frågan här på bloggen. Någon gång i vår kommer det bli nån form av visning på lagårn. Har inte orkat ta tag i det ännu men det kommer. Vill bli lite varm i kläderna först innan och få klart på allt som inte är riktigt färdigt än....

Hej hopp!! /Hanna

Kommentarer
Postat av: Christian

Bygglov ? Du menar "Fuskbyggarna" ? ;-)

2011-02-03 @ 12:25:10
URL: http://www.c-andersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0