Nu är det nära!

Nu är det inte så långt kvar! Vid tolvtiden går min start på tjejvasan idag =) Är lite stel i kroppen idag efter 36mil bakom ratten igår men hoppas det rättar sej till när jag börjar röra på mej ordentligt... Vi har ett litet skyffe på en trafikskola i mora som är max 2*2meter. Somnade igårkväll till ljudet av folk som vallade skidor utanför våran dörr, lyckades även vakna till samma ljud idag =) Så känner mej väldigt mycket amatör här =) Men jag tycker det ska bli så spännande!!! När vi anlände till Mora igårkväll så va det folk precis överallt! Ni skulle sett kön till nummerlappsutdelningen! Herregud! Även till vallaservicen va det en himla kö, men som tur är så hade den lugnat ner sej lite senare på kvällen så då passade jag på att lämna in mina skidor för vallning. Så ska alldeles strax börja byta om och förbereda mej för dagens utmaning!
Jag hoppas ni håller alla tummar och tår ni har för mej idag!!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Lantisen

Håller tummarna för en målgång i Mora.

Åker du ensam eller har du någon skidkompis på loppet?

2011-02-26 @ 11:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0