Bio

Varför går jag inte på bio oftare för egentligen?? För visst är det nåt speciellt med att sjunka ner i en biofåtölj med en påse bilar i knäet? Det va min premiär för en 3D film och har bara ett ord att säga, GRYMT! Även att dom där roliga brillorna va lite sådär halvbekväma... Vi tittade som sagt på transformers 3, jag har varken sett ettan eller tvåan så visste inte riktigt vad som väntade mej, jag föreslog att vi skulle gå på kronjuvelerna istället men blev nerröstad av mina syskon direkt!!

Filmen va grym! Och liiiite läskig :blush: jag brukar ju inte va så känslig men tror alla helgens otäckheter har satt sina spår! Tror det va tur att det ändå va en sån "overklig" film!

Kom på mej själv med att krypa ihop närmare o närmare brorsan... Tur de va han jag hade bredvid mej!! ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

En sån där typsikt grej man aldrig hinner unna sig! =)

2011-07-25 @ 23:00:32
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Tobias

Själv föredrar jag popcorn på bio, men visst är det speciellt att se film på bio, det håller jag med om. :P

Är själv inte så mkt för filmer i 3D, känns mest som att lite fokus försvinner från själv filmen och istället hamnar på alla "coola" effekter.

2011-07-26 @ 15:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0