Projekt 1

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen, bloggtorka! Men typiskt mej, har dratt i gång nya projekt som slukar min tid eller kallas det dålig prioritering?? =) Som om jag inte hade nog med att sköta gården så har jag nu sett till att skaffa mej ännu mer jobb =) gäller ju att utnyttja dygnets alla timmar!!! Hahaha =)

Jag har (trumvirvel) börjat måla om inne i huset!! Har bott här nu i över fyra år och hittills är det bara vardagsrummet o sovrummet som har fått sej en uppfräschning.... Sen har det inte hänt mer än så.... Resten hade jag tänkt och ta när jag storrenoverar huset, men det är nåt som inte lär hända än på en massa år och står inte längre ut med att ha det så här. Så har bestämt mej för att måla om och fräscha upp lite så länge i väntan på den stora renoveringen...

Så nu har jag börjat måla om groventren, blir jättefint! Fattar inte att jag inte gjort det tidigare!!!

Före



Under tiden...



Visst blir det en jätte skillnad??!!

Hade tänkt måla klart det sista ikväll men är alldeles slut så får bli sängen för min del istället....

Trevlig helg allesammans!! Kram ///Hanna


Kommentarer
Postat av: Lasse

Härligt duktiga Hanna.Vad fint det blir.

Hoppas att du hinner med att sova.

Kram Lasse

2011-07-15 @ 20:55:17
Postat av: Erika

Hanna, jag måste säga att jag är måttligt imponerad av att du hinner med att blogga samtidigt som du har en gård! Det hade jag aldrig klarat av, jag jobbar själv på en gård trots min ålder (ska börja gymnasiet) så jag vet hur det är, men det är så galet kul!

2011-07-17 @ 16:45:17
Postat av: Sanna

Åh sånt är ju så kul! =)

2011-07-17 @ 17:34:03
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0