Den makalösa manicken??

Hade jag varit lite teknisk o finurlig så hade jag banne mej uppfunnit en mojjäng som både kan klia, massera och typ smörja in men på ryggen!! Är ju omöjligt att komma åt själv!!! Tur det finns värktabletter :)

Igår va vi iväg en sväng på en traktor o maskinvisning utanför vara, geggigt värre där ute på leran!! Men kul att se o komma ut o träffa lite folk. Vi hade lånat ut våran MF med dubbelmontage till Gj Maskin för att dom skulle ha med den på visningen med en Tume såmaskin efter...



Vi kom mot slutet av visningen och när vi började bege oss åt parkeringen så började en del ekipage åka därifrån... Så här såg vägen ut efter dom! Tur man har fyrhjulsdrift på bilen :)




När vi ändå va åt det hållet passade vi på att stanna o hälsa på mormor på vägen hem... Mamma hade köpt med sej fikabröd o dom maffigaste chokladmuffins jag nånsin har ätit!!!!!! SHIT!! Fördelen är att man absolut inte klarar ära mer än en för då spyr man garanterat! Men goda va dom!



Nu tackar jag för idag!! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0