På benen igen...

Nu lägger vi några hemska dar bakom oss.... Att få maginfluensa hör väl inte till det roligaste man kan va med om. Vaknade natten till tisdag och trodde jag hade dött, typ.

Men det gjorde jag ju inte och nu äntligen börjar jag komma på benen igen :)

Har galet mycket att jobba ifatt nu, så orken o musklerna kom tillbaks fort fort fort!

Första lagårdspasset sen i måndagskväll gick ju faktiskt, även om jag är helt slut nu. Men ojojoj så skönt att kunna komma ut till flickorna igen. Även Tuva har varit saligt glad hela dan. När jag blir sjuk så brukar hon ligga inne o hålla ett öga på mej, men de har hon ju inte behövt idag! Så full fart på henne :)

Ha en härlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,Hanna. Vad skönt att du är frisk igen.Förstår att, det inte var något vidare med magsjuka.

Hoppas att orken kommer tillbaka snart.Ha detså bra.

Kram Lasse

2012-01-14 @ 09:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0