Söndagspyssel

Nu ska jag alldeles strax krypa i säng, ska bara (!) föna torrt håret, vilket i ärlighetens namn tar sin lilla tid. Brukar inte bry mej om de i vanliga fall men så är ju inte heller imorgon en "vanlig dag" :) Får ju allt försöka se lite städad ut när man ska iväg på äventyr :)

Har packat klart de mesta, blir väl som vanligt sista finliret imorgon. För visst är det konstigt, trots man har en garderob full med kläder så har man ALDRIG nåt att ha på sej?? Fler som känner igen symtomet. Så sover på saken så får vi se vad som känns mest rätt imorgon :)

Hade filmkväll och pizzamys med kompisarna igår. Så nu äntligen har också jag sett Jägarna 2! Grymt bra om ni frågar mej! Blir så himla sugen på att resa norrut nån gång o se dom där otroliga fjällen o vidderna. Magisk natur!

Har varit hemma hos päronen och ätit kvällsmat, mamma ringde o sa att de vankas våfflor!! Och ni som känner mej lite vid det här laget vet att jag ÄLSKAR våfflor och mjölk!!



MUMS!

Men nu tror jag de får va bra för nu, som sagt håret måste bli torrt!

Imorgon får ni ser vart de bär av! Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0