Dax för ett tycka synd om mej själv inlägg...

För jag tycker faktiskt lite synd om mej själv just nu.... Men de måste man väl få göra när man är sjuk?? (igen) Jag fattar inte vad det här är, har åkt på en sån kanondunder förkylning IGEN?! Visst att jag brukar gå runt och va lite snorig men ida är jag verkligen helt kalasdäckad!!! =( Kände absolut inget igår, va lite seg imorse när jag gick till ladugården och där satte det igång ordentligt! Snörvlig och halsont och efter ett tag känner jag hur febern kommer krypande med sina härliga frossor och dunderhuvudvärk! Så här är jag nu, nerbäddad i bäddsoffan fullproppad med alvedon och feberyr omringad med ett stort berg av snorpapper... Jag som hade så mycket jag hade velat ha gjort idag men inte ett skit orkar jag. Så försöker istället samla nya krafter och hoppas på en mycket piggare Hanna imorgon!

Det ramlar in lite frågor bland kommentarerna titt som tätt och jag ber verkligen om ursäkt att jag varit lite dålig på att svara på alla, men jag tänkte så här. Alla ni som undrar saker så passa på och ställ dom nu så ska jag ta ett ryck och svara på alla här! Eller om ni har några önskemål om saker ni vill jag ska skriva om?? Frågorna kan va om allt mellan himmel och jord som ni är nyfikna på!!

Hoppas eran fredag är bättre än min! Stor kram!!
/H

Kommentarer
Postat av: Gittan

Hej!

Stackars dig, måste vara jobbigt att bli sjuk när man har en egen rörelse att ta hand om. Är man anställd så kan man ju bara ringa och sjukanmäla sig. Hoppas du kryar på dig så du kan ta hand om alla dina djur.

Trevlig helg

Gittan

2010-04-09 @ 19:02:02
Postat av: Johan

Aij det var jo inte bra att åke på en influensa nu. Jag håpast du kryar på dig snart. Det är så roligt och läsa din blogg. Jag tycker du är så veldig duktig som sköter dina 2 gårdar helt själv. Håppast du bara jobbar för mycket,

Men krya på dig nu

2010-04-09 @ 19:34:13
Postat av: Patrik

Krya på dig!

2010-04-10 @ 08:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0