E de en vanlig dag?

E de en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är mina kompisars födelsedag. HURRA HURRA HURRA!!!

Idag fyller två vänner till mej år! Så givetvis måste det ju bli ett grattis inlägg! =)

Födelsedags barnet nr 1.



Visst känner ni igen honom?? Min kompan från Bonde söker fru, David!!

Födelsedags barnet nr 2.



Ko-bonden Rickard!! Vi har känt varandra nu i snart 8år, sen vi började gymnasiet där vi båda gick jordbruk. Vissa dar kan vi ringa varnadra flera gånger om dagen bara för att prata/diskutera kossor ;P en vän som alltid ställer upp och som alltid får mej på bra humör. Han har ett härligt "långben" skratt som smittar av sej.
Rickard, du ska veta att jag inte hade glömt dej imorse men ville inte avslöja nåt innan jag skrivit det här inlägget! Men ikväll är det jag som ringer och sjunger för dej!!! =)

Tack snälla söta Emelie (hans underbara sambo) för bilderna på Rickard och jag bara måste visa denna roliga bilden på "pappa Rickard"


haha matvraket Rickard är avslöjad!!

Tack båda två för att jag har den stora äran att vara vän med er!!

HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0