Mina djur

Nu ska jag göra ett försök att reda ut djuren här på gårn...

Här finns två hundar, Tuva & Zorro. Tuva är mitt hjärta och Zorro är familjens hund. Men han är mestadels här med mej & Tuva på dagarna =)


Min solstråle Tuva


Gammelmannen Zorro som blir 13år i april!!!

Just nu finns det tre katter på gården, samma antal som när jag flyttade hit. Som mest har här funnits 12(!) katter men resans gång har minskat på antalet=( Några har blivit överkörda av bilar, några har förmodligen räven tagit och fina Rune & Sivan lever nu ett gott o lyckligt liv hos Emma & Magnus på Kullinge Gård =) Men nu lär det inte bli fler katter här för alla är steriliserade...


Skrållan, värsta knäkatten!


Gammelkissen Diddi, hon har funnits här sen jag flyttade hit...


Tuva & Skrik, nån som kan gissa varför hon är döpt till Skrik?? En vääääldigt pratglad sötnos =)

Så förutom alla kor så är det dessa krabater som hjälper till att förgylla mitt liv här om dagarna...

Nu ska kossorna nattas, så natti på er också!! ///H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0