Livet är en schlager

Som vanligt är jag alltid lite efter ;) För ett litet tag sen släpptes ju de första delatagarna till det stora melodifestivalkalaset nästa år. Blev överlycklig när jag såg att Linda Bengtzing, Lasse Stefanz och Babsan ska vara med =)

Om jag fick bestämma vill jag ha med dessa artister...

Helen Sjöholm, behöver jag säga nåt mer??



Den här mannen har jag gjort succe de senaste åren men nu vill jag ha honom på SCEN!!



Ingen melodifestival utan etno! Kanske dax för Sarek igen??



Lite rock måste vi ju ha!! Så varför inte mina husgudar? Grabbarna i Europe!



Och så lite musikal med!!



Vi avslutar med en gammal veteran...



Vilka skulle ni vilja se på melodifestivalens scen??

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hanna jag har utmanat dig med frågor i min blogg :) Kopiera å svara :) http://mylifelili.blogg.se/2010/november/fragor.html

2010-11-05 @ 09:27:29
URL: http://mylifelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0