Himmelriket!

Där har jag varit idag! Och det va verkligen helt fantastiskt underbart skönt!! =) Att få massage är som att komma till himmelriket! Jag kan säga att det verkligen va välbehövligt, guuud va spänd och stel jag var i ryggen, axlar och nacke. Men förstår inte hur jag ska orka mjölka ikväll, kroppen känns som spagetti och jag orkar knappt röra mej överhuvudtaget....

Jag kände mej som ett moln som flöt runt när jag låg på masagebänken, va skönt att få bli riktigt avslappnad och inte behöva tänka på nåt alls....

Det blir definitivt mer besök där i vinter! www.lillaspa.net

Kommentarer
Postat av: Lantisen

Du borde unna dig massage lite oftare,jag går regelbundet sen ett år tillbaks.

Nu har jag reumatisk värk och måste gå,tänk om jag varit lite klokare när jag var yngre och unnat mig den här "lyxen".

Visst kostar det,men jag är så pass gammal att jag kan undvara många andra saker man behöver då man är yngre.

I morgon är det min tur att bli "knådad"

2010-10-19 @ 14:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0