Nybliven fårbonde!

Tillåt mej att presentera mina nya famlijemedlemmar!!

Boel & Bella



När jag hade min 25års fest i lördags så dyker mina vänner upp med bil o hästsläp.... Jag fattade nada?! Va har dom transporten med sej för?? När jag tittar in så ser jag två tackor! Chockad -  kan man säga ja!!

Som tur är har min kompis Maria ryckt ut och nu går mina flickor med hennes tackor tills jag hinner få ordning på nåt här hemma till dom... Så va idag och hälsade på dom, inga linslusar direkt ;)

Nu, hawaii 5-0, ingen riktig torsdag utan hawaii!!


Kommentarer
Postat av: Mi

Vilken kul grej! När du sedan klipper dem är jag intresserad av ullen :) Maila eller ring mig när det blir dags!!



Lycka till,

Mi

2011-08-19 @ 14:29:08
URL: http://sammahimmel.com
Postat av: Lasse

Härligt Hanna. Grattis till att ha fått 2 får.

Kan vara bra som gräsklippare, sedan kan du börja med tovning, Ha det så skönt.

Kramar Lasse

2011-08-19 @ 16:43:35
Postat av: Sanna

Åhh vad kul! Jag vill köpa dvärggetter! Har fastnat för det där med "mini" :P Kram

2011-08-24 @ 10:31:18
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0