Tack för allt!

Lite vemodig och tung i hjärtat ska jag nu försöka sova, har varit "hemma" i småland idag på begravning och tagit farväl av en väldigt nära vän till familjen..... TUNGT! Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att han inte längre finns bland oss. Han ställde alltid upp till 110% och har hjälpt mej och min famlij massor. När jag mådde dåligt och inte hann flytta upp mina grejer hemifrån så va de han och hans fru som ställde upp och körde flyttlass på flyttlass. Fick idag på minnesstunden höra alla fina saker han har sagt om mej och trodde faktiskt ett tag att hjärtat skulle explodera! Han känns nästan lite som en extra farfar till mej och mina syskon....

Det är verkligen sååååå jobbigt med begravningar, så fort orgelmuskien började spela så brast det för mej.... Så vackert men ändå hemskt! Dessutom så kommer minnena från min farmors begravning och man inser att saknaden och såren lämnar en aldrig.... Det fattas liksom en liten bit!

Jag är glad att han nu får vila och slipper lida mer... Tack för allt!!!

Kommentarer
Postat av: Anders

Fint Hanna!!

2011-08-10 @ 05:53:49
Postat av: Lantisen

Jag känner med dig i din saknad,har mist så många nära anhöriga i allt för tidig ålder.

När den närmaste sorgen lagt sig har jag försökt fokusera på allt det fina man upplevt tillsammans.

Att älska eller tycka mycket om en människa är förenat med "risken" att få utstå smärta,men det bevisar ju att saknaden är stor.

Man SKA gråta och prata om saknaden.

En tröstekram!

2011-08-10 @ 08:00:26
Postat av: Sanna

Begravningar är aldrig ett nöje, men man får vara glad om man vet att personen har det bättre nu!

Kramar

2011-08-10 @ 08:25:23
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0