Nu ha´banane´na lagt i högsta växel på mål´akan!!

H.e.r.r.e.g.u.d vilken galet härligt helg jag har haft! Vet inte när jag gjorde så här LITE senast??!!! Om vi räknar bort fredagen för den va helt galet intensiv!!

Då var det dax för min tur att rycka ut på "Bonde i butik" tillsammans med en granne. Vi for ner till Ica City i borås där vi stod och demade två sorters ostar, biskop o biskop brännvin. Ni som inte smakat på brännvinsosten har verkligen missat nåt! Vi stod vid vår lilla "monter" mellan klockan 11 och 19, galet mycket folk! Vi hade fullt upp precis hela tiden, tärna ost, fylla på smaksatta filer för provsmakning samt fylla på frysdiskarna... Brännvinsosten sålde vi faktiskt slut :) Wiihii! Va mer eller mindre död när vi till slut kom hem....

Sen så kom då äntligen lördagen jag väntat på, ytterligare en tur till Borås och bästaste Katta.. Pizza och filmslappande på dan och på kvällen for vi till Göteborg - Liseberg. Hela vägen ner verkligen spöregnade de, jippi tänkte vi, blir ju supertrevligt att tralla runt på liseberg i det vädret. Men som om nån hört våra tankar för när vi kommer till Göteborg så försvinnner regnet!! Så vi hann gå över hela liseberg innan det är dax att ta plats på Lisebergs teatern.... Skrattmusklerna fick definitivt jobba!!! Sjukt roligt! Räcker att Dag-Otto visar sej på scen så fullkomligt exploderar hela publiken av skratt. De märktes att de va sista föreställning för shit va dom bjöd på sej själva och småkivades med varandra på scenen, va ju mer än en gång dom kom av sej :)

På söndagen gjorde vi absolut ingenting... Slöfrukost i pyjamas, korsordslösande i sängen och Mamma Mia... Låter definitivt som en riktig tjejhelg va?? Jag bara ÄSLKAR den filmen!!



Hur kan man inte gilla simfotsdansen??? ;) Just love it!

Hoppas ni haft en kanonhelg ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0