Jerringpriset

Yes!! Imorgon är det äntligen dax! Och jag missar det =( Idrottsgalan såklart!!! En av årets höjdpunker! Blir till att fjäska ordentligt för bror så han kan spela in det åt mej! För att citera Dag-Otto detta få man ju ba´a inte missa!!!! Men det är ju precis va jag gör, ska iväg och samla lite vuxenpoäng igen....

Det största med hela galan tycker jag är Jerringpriset. Har ni röstat och vem får er röst?? Jag har fortfarande inte bestämt mej än... Detta år står min röst mellan herrstaffetlaget i skidor, lag Anette Nordberg, curling och Björn Ferrys osguld. Fanns mycket bra att välja emellan iår och nu har jag inte lång tid kvar att fundera... Lite av dagens ilandsproblem =)

På tal om lag Anette Nordberg och Hammerfall, kommer nu ihåg den här videon?? Så himla ballt!!



Jag får fortfarande rysningar när jag hör det här!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0