Tack tack!

Tack för alla superduperbra boktips! Har mycket spännande läsning framför mej helt klart! =) Ska även dela med mej av några av mina favoriter....

Har suttit hemma hos päronen och kollat på fångarna på fortet. Självklart hejade jag på de långhåriga grabbarna i Hammerfall eftersom jag ju råkar digga deras musik, medans mamma höll tummarna för Lars-kristerz. Lite mallig blev jag ju också när jag lyckades lista ut lösenordet till skatten :P Hoppas verkligen dom fortsätter med fler sässonger av programmet, det har varit en favorit sen knattetiden ju!

Kor är roliga, dom kan verkligen ge en många skratt.



Så dåligt med mat har dom faktiskt inte att dom måste smaka på annat, men tydligen va mjölkmaskinen vääääldigt intressant!! =)

Trevlig helg på er!! Kram Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0