Laddar!

Jag vågar knappt tro, nu är det mindre ett dygn kvar innan jag packar in mej i bilen för färd mot varberg! En helg ledigt kommer sitta som pricken över i, ungefär :) Har längtat hela lååånga våren... Varför? Jo, för ska imonkväll på Europe & Takidas tältturné med underbara The Pusher som förband!! Känner det på mej, vilken kväll det kommer bli!!!

Laddar för fullt  med spotify (vad vore man utan spotify i mobilen?) och måste ju bjuda er på min absoluta favorit just nu!



Har ni inte hört The Pusher innan så har ni definitivt missat nåt!! Är det nåt som spelas i mina peltor så är det dom :) Tror dom kan bli hur stora som helst!!

Europe är i mina ögon heliga, mina husgudar!! Ska bli helt galet grymt att se dom live även om nu killarna i Europe har hunnit bli äldre män ;) Men med låtar som Superstitios, open your heart, sign of the times, rock the night och final countdown så kan det bara sluta på ett sätt... Jag lär inte ha nån röst kvar när kvällen är slut!! :)

Även takida kommer bli så grymma, deras nya singel är ju bara underbar! Har hört av andra att dom är kanon live så förväntningar är definitivt på topp!! Hoppas hoppas hoppas :)












Kommentarer
Postat av: Sofie

Ha det så bra och njut det är du värd!

2011-07-29 @ 18:24:40
Postat av: Sanna

Har du avbytare, eller har du någon som hjälper dig på dina lediga dagar och stunder? :) Hoppas helgen varit kanon!

Kram Sanna

2011-08-01 @ 23:31:07
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mamma och pappa rycker in så jag får lite ledigt emellanåt :)

2011-08-09 @ 21:54:30
URL: http://bondflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0