Krassel på gång?

Förlåt mej! Hade massor att skriva här ikväll men verkar som en förkylning knackar på min dörr så därför väljer jag att ta några alvedon och krypa i sängen istället. Har haft ont i halsen några dar och tappade rösten för typ två dar sen... Låter lite som en kvinnligare variant av en väldigt hes nordman! =) Hot hot ;) Men nu så fylls det på med huvudvärk och feber... =( Någon som har ett bra tips på hur man undviker att bli sämre??

Hade en tuff kväll igår men den fick ett fint slut trots allt! Tell you more, imon!

Tittar ni på körslaget? Är det bara jag som börjar bli trött på alla "Ring in och rösta på din favoritprogram??"


Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,Hanna.Hoppas att du kryar på dig snart.

2011-03-26 @ 21:17:54
Postat av: Jessica

Oja jag håller med. Man ska alltid ringa och rösta på sin favorit.

Krya på dej!

2011-03-26 @ 21:58:30
URL: http://jessicanylen.blogspot.com
Postat av: Kalle

Sov mer så håller du dig frisk.....

2011-03-26 @ 23:28:40
Postat av: Lantisen

Ja här har vi haft lite känningar av förkylning också.

Jag har en liten arsenal av botemedel hemma jämt,först och främst Echinaforce av märket A.Vogel,finns på Hälsokost och en del ICA affärer,sen har jag alltid färsk ingefära hemma,skala en liten bit och tugga på den,spotta sen ut det trådiga som blir kvar,eller riv den och låt det dra i hett vatten,sila det och drick,men effektivast är att tugga,särskilt mot hosta.

Halstabletten Fisherman friends ,den vita påsen,starkast,är också riktigt bra.

Som djurägare så måste man ju stå på benen alla årets dagar och då krävs det hjälpmedel,personligen så undviker jag allt vad "pillerätande" heter,fast ibland går det ju inte att existera utan dem.

Hoppas du kryar på dig!!

2011-03-27 @ 17:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0