Helgen snart över...

Söndagkväll och jag undrar, vart tog veckan vägen?? Men söndagsmys i soffan är ju inte så illa pinkat de heller :-)

Fredagen tillbringades inne på konsult i Falköping, bokslutsdags!! Ska in en sväng igen nu i veckan som kommer... Mycket pyssel med det där. Men väldans kul när man äntligen har lärt sej lite efter nu snart fem år som egen företagare! Hade tänkt mej ytterligare en tur på skidorna men temperaturmätarn har fått mej att tänka om den här helgen. Kan kanske va liiite lu´igt som Dag-Otto skulle säga :-)

Gårdagen, full fart! Min "nya dräng" dök upp till morgonmjölket och va med oss hela dagen. Vi hann flytta en massa kor och även gå loss en stund med kosaxarna innan de var dags att mjölka igen. Känns så himls skönt att få lite extra hjälp på helgerna ibland! Tack för att du står ut med oss! :-)

Igårkväll blev de självklart soffhäng med Melodifestivalen!! Äntligen gick mina två favoriter till final, hur ofta händer de annars?? Skrattade mej igen Sean Banans nummer, vilken underhållning! Den kommer många skaka rumpa till framöver. Har kommit på mej idag med att gå runt o nynna på den :-P Kul o se Afrodite igen tycker jag, typisk Afrodite låt och nummer... Både Loorens och Dead by Aprils låtar tror jag kommer bli riktiga hits!

Lite krångligt morgonpass gjorde att de inte blev frukost förräns halv tolv för min del idag. Men fick sällskap av bror min och bandy-VM!! ÅHHH så gott med guld! Grymt spännande match precis som semin igår! De gjorde dom bra gubbarna!

Nu laddar vi inför kommande vecka och äventyr med Wallander tycker jag!! :-D

Kommentarer
Postat av: Christian

Lugnt vettu !

Trivs bra som f. hos er ! ;-)

2012-02-06 @ 10:44:09
URL: http://www.c-andersson.se/blogg
Postat av: Lasse

Härligt Hanna, Det är bra med en dräng. Så du inte behöver göra allt själv.'

Men det blev lite sen frukost.

Ha det så bra.

Kram Lasse

2012-02-06 @ 17:09:19
Postat av: hanna

jag är en kille på 31år jag bor i Floby var bor Hanna nu

2013-11-17 @ 09:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0