Just a little bit

Funderar om jag ska kommentera gårdagskvällen konstiga mello. Sämsta deltävlingen ever eller?? En riktig besvikelse i min smak iaf... Min enda favorit gick som vanligt inte vidare MEN det positiva är att den tack vare de redan finns på min spotify lista :-) Ju mer jag lyssnar på den ju bättre blir den, en kanon låt som kommer få mej på partyhumör, lätt!

Vem??

Jo, Love generation med just a little bit - såklart!!

Tyckte den va lite "svajjig" men efter att nu kunna lyssna på "studioverisionen" så är jag helt klart fast!

Deras låt från 2010 är även den en riktig partyrökare för mej!!



Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej Hanna .Håller helt med dig. Det var en kostig tävling.

Men du hittade i alla fall en bra låt.

Ha det så bra.

Kram Lasse

2012-02-22 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0