Monday

Jag vet att jag har lyst med min frånvaro här några dar, tiden har inte riktigt velat räcka till.... Som vanligt med andra ord :-) Men nu är det ny vecka och jag hoppas dem här kommer bli lite lugnare!

Va ute och härjade i flera dar förra veckan, de va frissan, bokslut, två super dar i Jönköping med intressanta föreläsningar och trevliga kollegor! Hann dessutom gå ut och äta med kompisarna där "hemma" på torsdagkvällen, trevligt trevligt!!!

Men den här veckan ska jag hålla mej hemma och få lite ordning på allt jag inte hann förra veckan ;-)

Hahaha, går så där. Fick ut och åka idag iallafall. Mattan på elevatorn i gamla lagårn tackade för sej. Mullerup kom ut men hade inte tillräckligt med matta för att få ihop den. Efter lite ringande lyckades vi få tag på en likadan matta hos Rollex. Så jag och brorsan begav oss till Ljung och fick hjälp där med att skära till och skarva ihop en ny. Så imon ska den på plats hoppas jag!

Nähä, bäst och ta tag i momsen! Måste iväg ikväll....

Måste bara bjuda på en mor - dotter bild, Doris och MiniDoris



Vem är vem???

Kommentarer
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Oj! Det kallar jag gener :)

2012-02-14 @ 08:27:00
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Lasse

Hej Hanna förstår att tiden inte vill räcka till ibland.

Kan inte vara lätt att vara bonde alltid,

det är mycket som skall hinnas med.

Hoppas du har det bra .

Kram Lasse

2012-02-14 @ 17:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0