Bilder...

Igår kom den "förlorade sonen" hem!! Min kamera som jag glömde kvar hos Jonna när jag häslade på henne i Gävle för ett tag sen... När vi nästan är framme på stationen så inser jag att min kamera ligger kvar på hennes köksbord... Så typiskt mej... Är en riktig virrhöna!! =)

Så nu tänkte jag bjuda på lite bilder!


me and Jonna =)

På tåget tillbaka till Gävla från huvudstaden... vi var rätt trötta vilket slutade i det här....




behöver jag säga att vi värnar om barnet inom oss?? :P

Hade en kalas stund på salong Diva igår och blev riktigt om pysslad av Johanna... Man kan bara luta sej tillbaka och njuta! Färgen Johanna fick till igår är helt fantastisk enligt mej iallafall... Jag är så stormnöjd =) Om ni vill så har ni några bilder på Johnnas blogg.

Så här ser jag då ut nu...

inte så stor skillnad men tanken är att nu ska de få växa på längden! Får se hur länge tålamodet räcker innan det åker av igen. Men med så mkt gödsel som det får uthärda så lär de iallafall växa som ogräs ;P

Nu ska jag ut o blåsten och iallafall försöka att inte blåsa bort!!

Stor kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0