Mys Tuva...

Min Tuva är verkligen det bästa som finns!!! Idag har hon inte lämnat min sida på hela dagen, har blivit mycket gos i sängen för våran del idag! Hon brukar inte vilja vara inne under dagarna men så fort hon märker att jag inte mår bra så ligger hon här jämte mej och håller ett vakande öga över mej. Hundar är fantastiska djur, så trogna och kärleksfulla! Hon är ljuset på min himmel. Ska försöka orka med en liten promenad senare ikväll... Måste ut och få andas lite riktig luft!!


en ny badad Tuva bebis :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej,

Vad bra att du kryar på dig. Vilken gosig hund du har.

2010-04-10 @ 19:59:57
Postat av: F

Det är som dom säger, av en hunds vänlighet kan man lära sig hur människan borde vara. BTW toksöt bild!

Krya på sig!

2010-04-11 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0